موزه ای از جنگ های ترکیه

فروش تور های لحظه آخری

موزه ای از جنگ های ترکیه

موزه ای از جنگ های ترکیه در پایتخت این کشور یعنی شهر آنکارا وجود دارد که گردشگران بسیاری در سفر خود به آنکارا از آن بازدید می کنند، ساخت این موزه در سال 1915 برای ساختمان اصلی کمیته حزب اتحاد، توسط سلیم بی ساخته شده است، چنانچه از علاقمندان به شناخت موزه ای از جنگ های ترکیه هستید در ادامه با تیم لحظه آخر همراه باشید تا این موزه را بهتر بشناسید.



موزه ای از جنگ های ترکیه یا موزه استقلال آنکارا در میدان اولوس این شهر واقع شده و دارای ساختمانی دو طبقه می باشد که کاملا مطابق با سبک معماری ترکیه ای ساخته شده اند.
همانطور که پیش تر اشاره کردیم این بنا در ابتدا قرار بود محل اسکان کمیته اصلی حزب اتحاد باشد اما پس از مدتی این ساختمان را برای محل برگزاری گردهمایی های ملی در نظر گرفتند، همچنین باید بدانید که این بنا در بازه زمانی 1920 تا 1924 میلادی محل استقرار مجلس کبیر ترکیه بوده و پس از آن نیز مدتی به عنوان دفتر اصلی حزب جمهوری خواه مردمی از آن استفاده می شد. سرانجام پس از حدود 60 سال از زمان ساخت این ساختمان از آن به عنوان موزه ای از جنگ های ترکیه استفاده شد.
گردشگران تور ترکیه باید بدانند که ساختمان موزه استقلال در مجموjع دارای 8 بخش مختلف می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.
راهرو:
در هر یک از طبقات این ساختمان راهرو های وجود دارد که مملو از تابلو های نقاشی، اسناد، اجسام و عکس هستند، سمت چپ راهرو اصلی به اسناد سال های 1918 تا 1923 و سمت راست این راهرو به عکس های مربوط به دوره های مجلس ترکیه و غیره اختصاص دارد.
اتاق کمیسیون:
این اتاق که دومین اتاق موجود در سمت چپ راهرو اصلی است زمانی محل قرار گیری اعضای کمیسیون و انجام مطالعات و بررسی هایی پیرامون مشکلات روز ترکیه بوده است، از مهم ترین وسایل موجود در این اتاق می توان به مهر استفاده شده در کنگره ارزروم اشاره کرد که گردشگران می توانند از آن دیدن کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.